Müügitingimused

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, kõik hinnad on eurodes. Hinnale võib lisanduda tasu kauba kätte toimetamise eest.

Kauba kätte toimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kätte toimetamise viisist. Kätte toimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Tellimusest tulenev võlaõiguslik leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, või on tellimuse vormistamisel esinenud tehniline viga, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kätte toimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohale toimetamine

Kaupu saadetakse Eestisse ning, erikokkuleppel veebipoega, muudesse EU riikidesse.

Kauba saatmiskulud kannab sõltuvalt tellimuse suurusest ja tarneviisist Ostja või veebipood. Vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed laos olevate kaupade saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti kuni 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohale toimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus

4.1. Kaupade tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus kaupa tagasi mitte võtta.

Kauba tagastamiseks tuleb :

a) saata tagastamisavaldus e-posti aadressile annelen@annelen.ee

b) saata pakendis kaup koos ostuarve või selle koopiaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile ANNELEN OÜ Saku 13a, 11314 Tallinn

või

c) tuua pakendis kaup koos ostuarve või selle koopiaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressil ANNELEN OÜ Saku 13a, 11314 Tallinn

Kauba tagastamise kulud kannab veebipood.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab ANNELEN OÜ lattu asukohaga Saku 13a, 11314 Tallinn, Eesti.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.2 Kaupade ümbervahetamine

Kaupade ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja tagastab kaubad samadel tingimustel, nagu sätestatud peatükis "4.1. Kaupade tagastamine", kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.

Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:

a)saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile  ANNELEN OÜ asukohaga Saku 13a, 11314 Tallinn, Eesti, märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada

või

b) tuua täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile ANNELEN OÜ asukohaga Saku 13a, 11314 Tallinn, Eesti.

Kui kaup saadetakse koos taganemisavaldusega ümbervahetamiseks aadressile ANNELEN OÜ asukohaga Saku 13a, 11314 Tallinn, Eesti, tuleb soovitud uute kaupade saamiseks need eelnevalt broneerida, kirjutades tellimused@annelen.ee või helistades +372 50 16755

 

4.3 Defektiga kaubad

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-posti aadressile annelen@annelen.ee või helistades telefonil +372 50 16755.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, siis parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood Ostjale kauba maksumuse.

5. Otseturundus ja isikuandmed

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et tellitud kaup kohale toimetada.

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-posti teel või järgides pakkumisi sisaldava e-posti toodud juhiseid.

6. Vaidluste lahendamine                                                                   

Kui Ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile annelen@annelen.ee või helistada telefonil +372 50 16755.

Kui Ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada http://www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi http://ec.europa.eu/consumers/odr/ poole.